- Posiadasz własna stronę internetową, ale nikt jej nie odwiedza?
- Twój sklep internetowy generuje tylko koszty?
- Czas przebywania użytkownika na stronie mierzony jest w pojedynczych sekundach?
- Konwersja równa zero?
Jeżeli odpowiedziałeś chociaż raz TAK na któreś z powyższych pytań to znaczy, że coś z Twoja stroną internetową jest nie tak.
Jednak nie przejmuj się, z naszą pomocą zamienisz swoją stronę internetową w niezawodne i stałe źródło dochodu.
Nasze wieloletnie doświadczenie w kwestii ogólno pojętej architektury strony internetowej pozwala bardzo szybko, a przede wszystkim skutecznie, znaleźć źródło problemów a następnie przestawić listę gotowych rozwiązań.
Na sile oddziaływania strony internetowej składa się wiele aspektów. Począwszy od ogólnej stylistyki strony poprzez rozmieszczenie elementów na niej. Czasami o sukcesie procesu zakupowego w sklepie decydują detale. A my jesteśmy bardzo dobrzy w ich znajdowaniu.
Optymalizacja strony internetowej ma za zadanie wydłużenie czasu odwiedzin oraz zwiększenie ilości użytkowników powracających.
Optymalizacja kodu strony internetowej odpowiada za szybkość ładowania strony oraz dopasowanie jej pod kątem wyszukiwarki internetowej (Google, Yandex, Bing). Im czystszy kod źródłowy tym lepiej.
Responsywność strony internetowej pozwala zachować czytelny i przejrzysty układ niezależnie od urządzenia na którym strona jest otwierana (telefon komórkowy, tabele, komputer)
Usability (użyteczność) czyli nie pozwól się zgubić klientowi w serwisie. Zgubiony klient to stracony na zawsze klient. Dlatego należy uprościć ścieżkę zakupową, formularze, nawigację na stronie. Korzystanie ze strony ma być przyjemnością, a nie katorgą.
Nie rozpraszaj i nie denerwuj użytkownika. Ogranicz do minimum animacje i wszelkiego rodzaju multimedialne elementy. Strona internetowa to nie jest choinka, tylko Twoja wizytówka. Czy widziałeś kiedyś, żeby ktoś używał jako oficjalnej wizytówki biznesowej kartki z pozytywką?
Bardzo często w procesie zakupowym główną zmienną nie jest cena. Liczy się także sposób jej podania.
Estetyczna strona, posiadająca dobrane ze smakiem elementy graficzne, potrafi wygenerować większą sprzedaż niż konkurencyjna strona z produktami o niższej cenie. Zwłaszcza jak strona konkurencji wygląda na zaprojektowaną na kolanie podczas przerwy pomiędzy zajęciami.
Dobre, przemyślane, a przede wszystkim wyczerpujące opisy produktów lub usług na stronie, stanowią jej kolejną wartość. Nie zmuszaj użytkownika do domyślania się, co masz na myśli lub jaki masz dostępny asortyment w ofercie. Ułatw mu podjęcie decyzji precyzyjnie i wyczerpująco opisując swoja ofertę handlową. Pamiętaj, że łatwiej jest zamknąć stronę niż wykonać telefon z pytaniem o dostępne kolory i rozmiary w ofercie.
Klient, który zniechęci się pierwszym kontaktem, nie będzie próbował nawiązać go ponownie.
Zbadanie strony pod kontem urządzeń mobilnych oraz umiejscowienia elementów graficznych na stronie. Ocenienie jej walorów estetycznych oraz podstawy użyteczności.
Przeredagowanie treści zawartych na stronie. sprawdzenie i ich zmodyfikowanie zarówno pod względem marketingu internetowego (pozycjonowania) jak i użytkownika.
Zbadanie i zoptymalizowanie kodu strony internetowej. Przyśpieszenie jej działania poprzez optymalizację kody, kompresję grafiki, usunięcie zbędnych fragmentów oraz optymalizację CSS.
Zbadanie i ewentualne poprawienie elementów graficznych oraz treści na stronie i w opisach produktów. Zbadanie i optymalizacja poszczególnych kroków zakupu. Optymalizacja procesu zakupowego pod względem UX.
Dobranie i zmiana kolorów, kształtów poszczególnych elementów graficznych strony. Dopasowanie kolorystyki do branży.
Całkowite wdrożenie nowej wersji graficznej, przeniesienie strony na nowy CMS, nowy serwer lub do chmury. Rozpisanie harmonogramu migracji w sposób pozwalający zachować w pełni parametry SEO starej wersji strony.