Serwisy społecznościowe mogą generować nawet jedną trzecią ruchu na stronie, dlatego warto prowadzić działania za pośrednictwem tego medium.
Facebook, czyli najsilniejszy z portali społecznościowych, gromadzi około
800 000 000 wymagających użytkowników. To właśnie oni mają wpływ na wiarygodność marki i produktów.
Wymieniają się doświadczeniami, polecają to, co dobre, a w konsekwencji wpływają na decyzje zakupowe. Wiemy, że nie są pasywnymi odbiorcami – są zaangażowani w życie Twojej firmy.
Dzięki nam możesz wykorzystać ten ogromny potencjał do wzmocnienia wizerunku swojej marki lub firmy.
Reklama w serwisach społecznościowych jest ukierunkowana na ściśle określoną grupę docelową, która zaangażowana w kampanię pomaga w skutecznej promocji marki.
Działamy w Internecie już od wielu lat, zdobyliśmy bogate doświadczenie z zakresu e-marketingu, posiadamy autorskie narzędzia i metody, zawsze dostrzegamy nowe trendy, znamy tendencje właściwe serwisom społecznościowym.
Dzięki temu dla naszych Klientów opracowujemy i prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe przystosowane do specyfiki środowiska social mediów.
LinkedIn podobnie jak Facebook oferuje system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane (reklama tekstowa) lub linki sponsorowane w formie graficznej.
Liczba nowych użytkowników ciągle rośnie. Fakt ten nie można ignorować, ponieważ serwis gwarantuje unikalne rozwiązania marketingowe pozwalające na dotarcie do milionów profesjonalistów będących Państwa potencjalnymi klientami czy partnerami biznesowymi.
Prowadzimy skuteczne działania social media marketing w serwisie społecznościowym LinkedIn, który skupia 175 milionów użytkowników na świecie i ponad 670 tysięcy w Polsce.
Marketing społecznościowy okazuje się ważną dziedziną marketingu i z dnia na dzień zyskuje coraz więcej zwolenników.
Wiele osób uważa tą formę promocji za niezwykle efektywną, zwłaszcza dla mniejszych firm i przedsiębiorstw.
Media społecznościowe są mimo wszystko skomplikowanym narzędziem promocji. Do osiągnięcia sukcesu konieczna jest znajomość mechanizmów rządzących zarówno społecznościami jako systemami informatycznymi, jak i społecznymi zachowaniami internautów.