Chcemy poznać oczekiwania i stawiane przed nami cele. Podzielić się naszym doświadczeniem oraz określić zasady, jakimi kierujemy się przy doborze fraz dla klienta.
Weryfikujemy wskazane przez klienta frazy pod kątem dopasowania treści witryny, możliwości wygenerowania sprzedaży (konwersji) oraz potencjalnej wielkości ruchu pozyskanego przez nie. Doradzamy w doborze fraz.
Działamy długofalowo. Wspólnie określamy cele i sposoby ich osiągnięcia, warunki współpracy, jej okres, szczegóły raportowania oraz rozliczeń. Zawieramy umowę.
Wykonujemy szczegółowy audyt SEO. Na jego podstawie wprowadzane są, przy naszym wsparciu, konkretne zmiany optymalizacyjne na stronie klienta. Konsultujemy wygląd treści na stronie i wprowadzamy do nich ewentualne poprawki.
Sprawdzamy profil linków prowadzących do strony klienta. W przypadku wykrycia jakiś niepokojących linków prowadzących do pozycjonowanej witryny podejmujemy działania mające na celu ich usunięcie lub neutralizację. W pierwszej kolejności (o ile jest taka możliwość) kontaktujemy się z właścicielem strony, na której jest szkodliwy link i prosimy o jego usunięcie. Jeżeli to nie przynosi skutków, wówczas zgłaszamy link do Google wykorzystując Disavow Tool.
Link building - zdobywanie wartościowych linków do strony klienta. Wykorzystujemy własne zaplecze pozycjonujące oraz inne sposoby zdobywania wartościowych odnośników, np. artykuły eksperckie, wpisy gościnne.
Analizujemy ruch pozycji w wynikach wyszukiwania oraz wpływ wybranych fraz na cele sprzedażowe. Dobieramy nowe frazy i rozbudowujemy działania.
Pozycjonowanie strony internetowej to proces polegający na umieszczeniu danej witryny internetowej na jak najwyższej pozycji w wynikach naturalnych wyszukiwarki pod żądane słowo kluczowe (frazy pozycjonowane). W celu udanego pozycjonowania należy na samym wstępie wdrożyć optymalizację strony internetowej pod wybrane słowa kluczowe. Optymalizacja ta polega na zmodyfikowaniu strony internetowej w sposób jak najbardziej odpowiadający zapytaniu (frazie pozycjonowanej).
Aby proces pozycjonowania zakończył się sukcesem, należy sobie zdawać sprawę, że pozycjonowanie nie jest procesem szybkim i jego wyniki nie będą widoczne w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia pozycjonowania. Wyjątek (bo zawsze jest jakiś wyjątek) to pozycjonowanie na bardzo unikalne frazy. Unikalną frazą może być przykładowo oryginalne nazwisko (Genowefa Gąbiekiewicz-Pudłowska) lub fraza mająca małą konkurencyjność (hodowla niedźwiedzi polarnych w Sudanie). W takich przypadkach efekt widoczny może być natychmiast. W pozostałych przypadkach trzeba nieco dłużej poczekać na efekt.
Wymienione punkty to podstawa udanej optymalizacje strony. W zależności od rodzaju optymalizowanej witryny (blog, strona firmowa, sklep internetowy) niektóre parametry mogą ulec zmianie lub zostać dodane nowe zagadnienia, na przykład mikroformaty dla sklepu internetowego. Jeżeli chcą Państwo uzyskać więcej informacji na ten temat, zapraszamy do kontaktu.
Poznanie potrzeb i analiza rynku klienta, podczas której jesteśmy w stanie prześledzić działania firm konkurencyjnych oraz poznać ogólną charakterystykę branży. Na tej podstawie wyznaczamy kierunek doboru słów kluczowych, które najlepiej zrealizują wyznaczone cele marketingowe klienta.
Analiza obecnego poziomu widoczności strony klienta w wyszukiwarce w odniesieniu do obecnie pozycjonowanych fraz. Propozycja nowych, skuteczniejszych słów kluczowych, które przyczynią się do zwiększenia ilości odwiedzin strony internetowej klienta.
Przygotowanie audytu SEO zawierającego wszystkie wymagane oraz zalecane zmiany do wprowadzenia na stronie, mające na celu usprawnienie działań pozycjonerskich. Sporządzenie listy linków prowadzących do strony klienta w celu ich weryfikacji i oceny jakościowej. Linki o kiepskich parametrach zgłaszane są do neutralizacji lub całkowitego usunięcia.
Pozyskiwanie wartościowych linków za pomocą sprawdzonych i skutecznych sposobów z wykorzystaniem m.in. własnego zaplecza pozycjonującego, artykułów eksperckich, wpisów gościnnych. Stały monitoring pozycjonowanych fraz pozwala ustalić ich aktualny ranking w wynikach wyszukiwania i ocenić postęp prac od momentu nawiązania współpracy.
Pozycjonowanie strony internetowej to proces polegający na umieszczeniu danej witryny internetowej na jak najwyższej pozycji w wynikach naturalnych wyszukiwarki pod żądane słowo kluczowe (frazy pozycjonowane). W celu udanego pozycjonowania należy na samym wstępie wdrożyć optymalizację strony internetowej pod wybrane słowa kluczowe. Optymalizacja ta polega na zmodyfikowaniu strony internetowej w sposób jak najbardziej odpowiadający zapytaniu (frazie pozycjonowanej). Aby proces pozycjonowania zakończył się sukcesem należy sobie zdawać sprawę, że pozycjonowanie nie jest procesem szybkim i jego wyniki nie będą widoczne w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia pozycjonowania. Wyjątek (bo zawsze jest jakiś wyjątek) to pozycjonowanie na bardzo unikalne frazy. Unikalną frazą może być przykładowo oryginalne nazwisko (Genowefa Gąbiekiewicz-Pudłowska) lub fraza mająca małą konkurencyjność (hodowla niedźwiedzi polarnych w Sudanie). W takich przypadkach efekt widoczny może być natychmiast. W pozostałych przypadkach trzeba trochę poczekać na efekt.
Wykonywanie audytów SEO stron internetowych. Kompleksowa usługa przeznaczona zarówno dla stron nowych jak i istniejących w internecie od wielu lat. Audyt SEO pozwala zlokalizować i naprawić błędy optymalizacyjne występujące na stronie.
Wykonujemy analizę linków prowadzących do Twojej witryny. Przygotowany raport będzie zawierał zestawienie linków oraz ich ocenę. Oceniamy linki zarówno pod względem semantycznym jak i funkcjonalnym.
Usuwanie działań podjętych wobec witryny przez kolejne aktualizacje algorytmu wyszukiwarki Google. Jeżeli Twoja strona padła ofiarą Pandy i dostałeś powiadomienie o podjęciu ręcznych działań w stosunku do swojej witryny to pomożemy Ci wyjść z tej sytuacji obronną ręką.
Wykonujemy kompleksowo zaplecze pozycjonujące. Tematyczne serwisy z wysokiej jakości tekstami na każdy temat.
Pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach internetowych dawno przestał być kanałem doświadczalnym. Obecnie jest jednym z głównych kanałów dystrybucji produktów i pozyskiwania klientów. Jest mierzalny, przewidywalny i skuteczny. Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczeń.