SEO PR i content marketing

Pozytywne opinie wyżej w wyszukiwarce

Wyszykujemy pozytywne opinie na temat produktu/ marki i podnosimy ich pozycję w wynikach wyszukiwania.

Zmniejszenie widoczności negatywnych opini

Zwiększając widoczność pozytywnych opinii, wpływamy na mniejszą widoczność opinii negatywnych lub niechcianych.

Wzmocnienie pozytywnej opinii marki

Opracowujemy i umieszczamy w Internecie pozytywne artykuły na temat marki/ produktu. Wykonujemy content marketing i czynimy go widocznym dla wyszukiwarek.

Dlaczego warto robić SEO PR

Pozycjonowanie wpisów, artykułów i treści na temat marki jest bardzo silnym narzędziem wizerunkowym i opiniotwórczym. Pozwala znacząco wpływać na ogólny wizerunek marki w sieci.

SEO PR

  • Długotrwały efekt dotarcia do użytkowników szukających opinii
  • Zmiana liczby widocznych pozytywnych opinii wzg. negatywnych
  • Obiektywne źródło danych dla szukających informacji o produkcie
  • Tworzenie contentu w sposób umożliwiający łatwe dotarcie do grupy docelowej przez wyszukiwarki internetowe.
  • Narzędzie obrony przed działaniami nieuczciwej konkurencji lub neutralizacja wpisów pokryzysowych.

Benefity

  • Wykonanie audytu sentymentu wpisów (negatywna, pozytywna, neutralna) dla najważniejszych fraz kluczowych (usług)
  • Sprawdzanie pozycji wpisów, analiza trendu i raportowanie (tygodniowe i miesięczne)
  • Lepsza widoczność pozytywnych i neutralnych wpisów
  • Utrudnione dotarcie do wpisów z sentymentem negatywnym

Performance Display i Afiliacje

Zarządzanie mediami real-time

Tworzymy katalog mediowy zamiast trzymać się sztywnego mediaplanu. Dzięki temu zyskujemy dywersyfikację ryzyka oraz możliwość prowadzenia intensywnych testów.

Odpowiedni placement

Dobieramy najbardziej efektywny katalog placement’ów, pod kątem generowania zasięgu przy uwzględnieniu możliwie wysokiego performance’u.

Optymalizacja kampanii

Prowadzona w trybie ciągłym optymalizacja placement’ów oraz testy kreacji połączone z projektowaniem graficznym pod kątem oddziaływania na użytkownika.

Przewagi Performance Display vs Tradycyjny Display

Performance Display to przede wszystkim połączenie zasięgu i efektywności sprzedażowej. Lepsze dopasowanie mediów pod kątem konwersji

Display

  • Branding
  • Mediaplan
  • Brak optymalizacji
  • Brak testów
  • Stały czas emisji

    Performance Display

    • Performance (leady, sprzedaż)
    • Efektywny katalog mediowy
    • Optymalizacja real-time
    • Reżim dziennych testów
    • Współdzielenie placement'ów

      Audience

       

      • Precyzyjne dotarcie do nowych grup
        Precyzyjne dotarcie no nowych grup użytkowników określonych na podstawie profili.
      • Wyższa skuteczność kampanii
        Zwiększenie skuteczności kampanii reklamowych, poprzez poprzez dotarcie do odpowiednich użytkowników.
      • Analiza profili
        Dostęp do szczegółowej informacji o Twoich użytkownikach i klientach.
      • Ścisłe targetowanie
        Możliwość targetowania wszystkich kampanii przy rozliczeniu CPM


      Mailing

      Bazy Dot-Pay, La Moda, dogry.pl, InPost pozwalają nam na bardzo precyzyjne wydzielanie segmentu odbiorców.

       

      250 tysięcy rekordów

      użytkownicy kupujący online z dostawą do Paczkomatów InPost

      1,6 mln rekordów

      użytkownicy zarejestrowani na portalu Lamoda.pl

      1,5 mln rekordów

      użytkownicy kupujący online za pośrednictwem serwisu Dotpay

      750 tys. rekordów

      użytkownicy zarejestrowani na portalu Merlin.pl

      Akcje specjalne w mailingach:

      • Videomailingi
      • Wykorzystywanie elementów w formacie GIF
      • Wykorzystywanie kodów rabatowych
      • E-mail formularze –skracające ścieżkę konwersji do minimum

      VideoAds

      Precyzyjna grupa docelowa

      Dajemy możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej przez mix targetowania demograficznego, behawioralnego i odpowiedni kontekst.

      Atrakcyjny dla użytkowników format

      Atrakcyjny dla użytkowników format reklamy. Przykładem jest youtube.com pozwalający na wyłączenie reklamy – mimo tego użytkownicy bardzo często oglądają reklamę traktując ją już jako element zamówionego przekazu.

      Optymalizacja kampanii i raportowanie

      Analiza kohortowa pozwala wybierać najbardziej efektywne grupy odbiorców i śledzić ich zachowania zakupowe.

      Wideo w sieci to więcej niż spot w telewizji

      Zaawansowane możliwości raportowania i badania skuteczności tej formy reklamy sprawiają że cieszy się ona coraz większą popularnością – również u użytkowników ze względu na ciekawy charakter. Dlaczego warto:

      • Wymuszenie wyświetlenia reklam
      • Płatność za reklamę obejrzaną
      • Koncentracja użytkownika na wyświetlanej treści (emisja tuż przed oczekiwanym materiałem)
      • Wyższa efektywność przyswajanej treści
      • Rozliczenia zarówno w modelu CPV jak i CPC

      MobileAds

      Coraz więcej użytkowników korzysta z sieci przy pomocy urządzeń mobilnych. Potrafimy do nich dotrzeć.

       

      • Przyjazne otoczenie i koncentracja
        Reklama wyświetlana na urządzeniach mobilnych charakteryzuje się dużo wyższą skutecznością ze względu na koncentrację użytkownika.
      • Bogactwo technologii
        Intensywny rozwój technologii pozwalają skutecznie oddziaływać na użytkowników. W realizacji zamierzonych celów pomaga różnorodność form, modeli sprzedaży i targetowań.
      • Targetowanie
        Dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej dzięki precyzyjnemu targetowaniu.
      • Widoczność i czytelność
        Zachowanie czytelności przekazu, dzięki różnym rozmiarom kreacji.

      Wideo w mobile będzie generować ¾ ruchu mobilnego do 2020 r.

      Źródło: Cisco VNI Mobile, 2016

      Shoper TV

      Tworzymy Telewizję Konsumencką, która angażuje klientów!

      Korzystamy z wolnego czasu osób stojących w kolejce w sieciach handlowych.

      30 milionów kontaktów z kampanią w miesiącu

      Przez spoty reklamowe emitowane w strefie przykasowej – umożliwiamy skupienie uwagi i dotarcie do klientów regularnie powracających (1-2 razy w tygodniu).

      Ponad 250 obiektów handlowych


      64% klientów uważa, że dzięki monitorom czas w kolejce nie dłuży się tak bardzo.



      60% konsumentów przyznaje, że zna formę reklamy w strefie przykasowej.

      53% respondentów wykazało bardziej pozytywne nastawienie do reklam w trakcie zakupów niż kiedy przebywają w domu.


      LIFESTYLE TV

      Rozwijamy narzędzia do bezpośredniej komunikacji z klientami.

      Największa sieć Lifestyle TV w Polsce


      Specjalizujemy się w komunikacji marketingowej do osób aktywnych fizycznie, w obiektach fitness klasy premium.

      1,3 miliona kontaktów z kampanią w miesiącu

      Lifestyle TV to pozycjonowanie wśród ludzi regularnie i licznie odwiedzających kluby fitness, zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej.

      Ponad 400 ekranów w 142 klub fitness klasy premium w całej Polsce

      Emisja we współpracujących z nami klubach fitness to dotarcie do osób oglądających nas nawet 10 razy w miesiącu, przez ok. 20 minut w ciągu każdej wizyty.


      Video 360° i VR

      Tworzymy aplikacje oparte na wideo 360° dla wszystkich rodzajów urządzeń mobilnych i stacjonarnych. Tworzymy zupełnie nowe medium, które dzięki połączeniu technologii VR wideo i augmentacji, pozwoli oglądać filmy VR podobnie jak strony internetowe.
      Nasza praca to połączenie sztuki i technologii.

      Główną różnicą między VR Video a "klasyczną" wirtualną rzeczywistością jest to, że jest ono oparte o nagrania wideo, a nie o obraz wygenerowany komputerowo.