Chcesz szybko pojawić się na pierwszej stronie wyszukiwarki i dotrzeć do nowych klientów?
A może już prowadzisz kampanie i zastanawiasz się czy wykorzystuje ona swój maksymalny potencjał?
Jeśli TAK, to skontaktuj się z Nami !
Chcesz szybko pojawić się na pierwszej stronie wyszukiwarki i dotrzeć do nowych klientów?
A może już prowadzisz kampanie i zastanawiasz się czy wykorzystuje ona swój maksymalny potencjał?
Jeśli TAK, to skontaktuj się z Nami !
Dlaczego warto prowadzić kampanie Google Ads?
Dlaczego warto zlecić optymalizację kampanii Synerway?
Reklama na stronach w sieci reklamowej Google pozwala dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów.
Sieć reklamowa dociera do 90% użytkowników na całym świeci i jest stale rozbudowywana. Dzięki szerokim możliwościom kierowania reklam pozwala precyzyjnie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców.
Do dyspozycji mamy następujące metody kierowania reklam w sieci reklamowej Google:
Kampanie produktowe, czyli Zakupy Google to narzędzie dedykowane sklepom internetowych.
Za jego pomocą możemy reklamować cały asortyment sklepu, bądź wybrane produkty.
Reklama pojawia się w formie graficznej na pierwszej stronie wyszukiwarki, dzięki czemu wyróżnia się na tle pozostałych reklam tekstowych. Plik z produktami jest na bieżąco aktualizowany zgodnie ze stanem magazynowym, dzięki czemu klient zawsze otrzymuje aktualne informację odnośnie ceny oraz dostępności danego produktu.
Oferujemy wsparcie w kwestii przygotowania pliku z produktami, a także konfiguracji konta Google Merchant Center.
YouTube to największy serwis wideo. Jest drugą, zaraz po Google najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Znajduje się również w trójce największych serwisów, pod kątem ilości użytkowników.
Formaty reklamowe dostępne na portalu YouTube:
Remarketing wykorzystujemy aby ponownie dotrzeć do osób, które odwiedziły naszą stronę.
Dzięki segmentacji użytkowników, możemy precyzyjnie dopasować przekaz reklamowy, co przekłada się na wysoką skuteczność tego typu kampanii. Remarketing możemy emitować na stronach należących do sieci reklamowej Google (Google Display Network) lub w wyszukiwarce. Remarketing występuje w formie statycznej oraz dynamicznej. W pierwszym przypadku internauta będzie widział przygotowane banery zachęcające do określonej czynności (np. finalizacji transakcji), w drugim użytkownikowi prezentujemy produkt/y, które oglądał w ostatnim czasie na naszej stronie.
Remarketing w wyszukiwarce (Remarketing List for Search Ads - RLSA) pozwala dotrzeć ponownie do osób, które odwiedziły naszą stronę, podczas kiedy przeglądają oni wyniki w wyszukiwarce.