AdWords

AdWords

Reklama w Google AdWords jest w pełni elastycznym kanałem pozyskiwania klientów. W dowolnej chwili można zmieniać treść oraz zasięg reklamy. Jej efekt jest mierzalny. W Synerway zarządzamy wielotysięcznymi budżetami naszych klientów. Dołącz do grona klientów potrafiących ocenić skuteczność tej reklamy.

Google AdWords

Chcesz szybko pojawić się na pierwszej stronie wyszukiwarki i dotrzeć do nowych klientów?

A może już prowadzisz kampanie i zastanawiasz się czy wykorzystuje ona swój maksymalny potencjał?

Jeśli TAK, to skontaktuj się z Nami !

Dlaczego warto prowadzić kampanie Google AdWords?

  • Natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • Nieograniczona ilość słów kluczowych
  • Płatność tylko za kliknięcia (wejścia na stronę)
  • Pełna kontrola nad budżetem
  • Precyzyjne możliwości kierowania
  • Reklama na urządzeniach przenośnych
  • Możliwość wprowadzania zamian w dowolnym momencie

 
Dlaczego warto zlecić optymalizację kampanii Synerway?

  • Kampanie nastawione na efekt
  • Duże doświadczenie
  • Przejrzyste warunki współpracy
  • Brak umów

Etapy współpracy podczas realizacji kampanii linku sponsorowanego (Google AdWords)

  • Analiza potrzeb klienta
    Analiza potrzeb klienta to kluczowy moment, decydujący o skutecznym doborze narzędzi pozwalających zrealizować cele biznesowa klienta.
    Staramy się dokładnie poznać oczekiwania po stronie klienta, następnie dobieramy najlepsze dostępne rozwiązania pozwalające osiągnąć założone cele przy zachowaniu rentowności.
  • Ustalenie celów kampanii
    Ustalenie celów kampanii to kolejny po analizie potrzeb etap, który odgrywa istotną podczas przygotowywania indywidualnej strategii.
    Nasze działania mogą mieć zarówno charakter informacyjny/wizerunkowy, a także stricte sprzedażowy. W zależności od wyznaczonych celi dopasowujemy najskuteczniejsze narzędzia do ich realizacji.
  • Badanie konkurencji (analiza rynku)
    Bacznie przyglądamy się i analizujemy największą konkurencję klienta.
    Porównujemy oferty, ceny, promocje oraz inne czynniki decydujące o atrakcyjności oferty.
    Wskazujemy mocno oraz słabe strony oferty oraz serwisu klienta
  • Przygotowanie projektu kampanii linku sponsorowanego
    • propozycja struktury kampanii
    • propozycja słów kluczowych/fraz
    • propozycja tekstów reklamowych (oddzielne reklamy
      na urządzenia przenośne)
    • propozycja słów/fraz wykluczających
    • propozycja ustawień kampanii
    • analiza stron docelowych wraz z rekomendacjami
      połączenie konta Google AdWords z kontem Google Analytics
    • sprawdzenie poprawności implementacji kodów Google Analytics / Google Tag Manger
    • konfiguracja celi/zdarzeń Google Analytics
  • Uruchomienie kampanii
    • połączenie kont Google AdWords i Google Analytics
    • konfiguracja celi w Google Analytics / konwersji w Google AdWords
    • propozycja ustawień kampanii oraz jej uruchomienie
    • optymalizacja kampanii pod kątem ustalonych celi
    • raportowanie z przebiegu kampanii
    • kontakt telefoniczny/mailowy z certyfikowanym opiekunem
    • profesjonalne doradztwo w zakresie marketingu internetowego na każdym etapie współpracy

    Sieć Reklamowa Google (Google Display Network)

    Reklama na stronach w sieci reklamowej Google pozwala dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów.

    Sieć reklamowa dociera do 90% użytkowników na całym świeci i jest stale rozbudowywana. Dzięki szerokim możliwościom kierowania reklam pozwala precyzyjnie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców.

    Do dyspozycji mamy następujące metody kierowania reklam w sieci reklamowej Google:

    • Kierowanie kontekstowe
      Kierowanie kontekstowe pozwala dopasować witryny w których będzie wyświetlana reklama za pomocą słów kluczowych oraz tematów. Ustalamy listę słów kluczowych/fraz oraz tematykę witryn jaka nas interesuje, po czym Google wyszukuje odpowiednie strony i wyświetla na nich naszą reklamę.
    • Kierowanie na wybrane miejsca docelowe
      Tą opcję kierowania wykorzystujemy wtedy gdy zależy nam na wyświetlaniu reklam w konkretnych serwisach.
      Stosujemy ją przede wszystkim w przypadku kampanii wizerunkowych, gdzie istotne jest miejsce w którym ukazuje się reklama.
    • Kierowanie na podstawie zainteresowań użytkowników
      W przypadku kierowania na podstawie zainteresowań użytkowników mamy do wyboru rozbudowaną listę kategorii zainteresowań od sportu i motoryzacji po modę oraz podróże. Reklamy wyświetlane są wyłącznie osobom przypisanym do danej kategorii.

    Zakupy Google

    Kampanie produktowe, czyli Zakupy Google to narzędzie dedykowane sklepom internetowych.

    Za jego pomocą możemy reklamować cały asortyment sklepu, bądź wybrane produkty.

    Reklama pojawia się w formie graficznej na pierwszej stronie wyszukiwarki, dzięki czemu wyróżnia się na tle pozostałych reklam tekstowych. Plik z produktami jest na bieżąco aktualizowany zgodnie ze stanem magazynowym, dzięki czemu klient zawsze otrzymuje aktualne informację odnośnie ceny oraz dostępności danego produktu.

    Oferujemy wsparcie w kwestii przygotowania pliku z produktami, a także konfiguracji konta Google Merchant Center.


    Reklama na portalu YouTube

    YouTube to największy serwis wideo. Jest drugą, zaraz po Google najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Znajduje się również w trójce największych serwisów, pod kątem ilości użytkowników.

    Formaty reklamowe dostępne na portalu YouTube:

    • Reklamy displayowe (banerowe)
      Wyświetlają się na prawo od filmu i nad listą proponowanych pozycji.
      Dostępne rozmiary banerów to: 300×250 oraz 300×60.
    • Nakładki reklamowe
      Nakładki pojawiają się w dolnej części filmu, są częściowo przezroczyste, zajmują 20% ekranu filmu.
      Dostępne formaty: 480×70 lub nakładka w formie tekstowej.
    • Reklamy wideo z możliwością pominięcia
      Reklamy mogą pojawiać się przed filmem, w trakcie lub po zakończeniu.
      Użytkownik ma możliwość pominięcia reklamy, po upływie 5 sekund.
      Reklamy są wyświetlane na całym ekranie odtwarzacza.
    • Reklamy wideo bez możliwości pominięcia
      Tego rodzaju reklamy są wyświetlone w całości, przed rozpoczęciem odtwarzania docelowego materiału, bez możliwości pominięcia.
      Maksymalna długość reklamy wideo to 30 sekund.
      Reklamy tego typu mogą pojawiać się przed filmem, w trakcie i po zakończeniu.

    Remarketing

    Remarketing wykorzystujemy aby ponownie dotrzeć do osób, które odwiedziły naszą stronę.
    Dzięki segmentacji użytkowników, możemy precyzyjnie dopasować przekaz reklamowy, co przekłada się na wysoką skuteczność tego typu kampanii. Remarketing możemy emitować na stronach należących do sieci reklamowej Google (Google Display Network) lub w wyszukiwarce. Remarketing występuje w formie statycznej oraz dynamicznej. W pierwszym przypadku internauta będzie widział przygotowane banery zachęcające do określonej czynności (np. finalizacji transakcji), w drugim użytkownikowi prezentujemy produkt/y, które oglądał w ostatnim czasie na naszej stronie.


    Remarketing w wyszukiwarce

    Remarketing w wyszukiwarce (Remarketing List for Search Ads - RLSA) pozwala dotrzeć ponownie do osób, które odwiedziły naszą stronę, podczas kiedy przeglądają oni wyniki w wyszukiwarce.